Powiatowe Centrum
Pomocy Rodzinie

Odnośniki

Menu

Wszystkie aktualności

2018.12.12
Komunikat

Informujemy, iż w dniu 24 grudnia , oraz 31 grudnia 2018 r. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie będzie czynne do godziny 12.00.

 

2018.12.05
5 Grudnia Międzynarodowy Dzień Wolontariusza

Dziś 5 grudnia –  Międzynarodowy Dzień Wolontariusza w dniu Waszego święta – chciałbym uścisnąć wszystkie pomocne dłonie i serdecznie podziękować każdemu z Was. Życzę Wam spełnienia marzeń, realizacji zamierzonych celów, a przede wszystkim tego, aby każdy dobry uczynek i każde dobre słowo wracało do Was dając siłę do dalszej pracy.

2018.11.23
„Program wyrównywania różnic między regionami” 2019

Uprzejmie informujemy, iż rusza kolejna edycja „Programu wyrównywania różnic między regionami III” realizowanego w 2019 roku.

Samorząd Powiatu Nowodworskiego będąc Realizatorem Programu Wyrównywania Różnic między Regionami III ogłasza nabór wniosków do ww programu.

Wnioski prosimy składać w terminie do dnia 30 stycznia 2019 r.

2018.11.20
Życzenia z okazji Dnia Pracownika Socjalnego

Życzenia z okazji Dnia Pracownika Socjalnego

2018.11.19
Zapytanie ofertowe

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Mazowieckim, poniżej przedstawia zapytanie ofertowe w następującym przedmiocie -  na dostawę i montaż klimatyzacji.

2018.11.06
Kondolencje

Wyrazy głębokiego współczucia oraz szczere słowa wsparcia i otuchy dla Naszej Koleżanki Wioletty Pyrzyńskiej.

2018.10.17
Otwarcie Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej typu  rodzinnego „ Lepsze Jutro” w Kleniewie

Pierwszego października br. nastąpiło otwarcie Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej Typu  Rodzinnego „ Lepsze Jutro” w Kleniewie  prowadzonej na zlecenie powiatu nowodworskiego.  

Uroczystego otwarcia Domu, dokonali m.in.: Paweł Calak – wicestarosta Powiatu Nowodworskiego, Marek Rączka – dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Mazowieckim, Norbert Schweers – przewodniczący Zarządu Fundacji EFOP, Sigrid Jordan – Nimsch – członek Zarządu Fundacji EFOP, Joanna Bürger – pełnomocnik Zarządu Fundacji EFOP, Joanna Banach – dyrektor regionalny Fundacji EFOP, Marlena Mazurska – kierownik Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego - Delegatura w Płocku, Tomasz Matuszewski – starosta Powiatu Gostynińskiego, Jan Krzewicki - wicestarosta Powiatu Gostynińskiego, Edmund Zieliński – wójt Gminy Gostynin, , Alina Sommerfeld - p.o. dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gostyninie oraz inni zaproszeni goście.

2018.10.08
Konsultacje dotyczące projektu zmian do programu „STABILNE ZATRUDNIENIE”

Szanowni Państwo

PFRON zaprasza jednostki administracji publicznej, jednostki samorządu terytorialnego oraz organizacje pozarządowe do udziału w konsultacjach dotyczących projektu zmian do programu „STABILNE ZATRUDNIENIE – osoby niepełnosprawne w administracji i służbie publicznej”.

Głównym celem programu „STABILNE ZATRUDNIENIE” jest podniesienie wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w administracji publicznej. Od  uruchomienia programu   w grudniu 2016 roku PFRON przeprowadził szereg działań wdrażających prawidłowy przebieg realizacji programu oraz promujących korzyści dla pracodawców wynikające z udziału w programie. Podjęte przez Fundusz działania przyniosły jednak ograniczone efekty.

Wobec powyższego, przeprowadzona została analiza obowiązujących warunków realizacji programu pod kątem zwiększenia efektywności oferowanych w programie działań aktywizacyjnych. Zaproponowane zostało między innymi:

1)        wprowadzenie nowego modułu adresowanego do organizacji pozarządowych, w ramach którego beneficjenci ostateczni programu kierowani będą na staże zawodowe w administracji rządowej (Moduł II „Staże zawodowe”);

2)        rozszerzenie grupy beneficjentów ostatecznych programu o osoby z orzeczonym lekkim stopniem niepełnosprawności;

3)        uwzględnienie w ramach dotychczasowych form pomocy wynagrodzeń oraz składek należnych od pracodawcy;

4)        zwiększenie maksymalnej kwoty dofinansowania kosztów działań aktywizacyjnych.

Wszelkie uwagi i propozycje zmian do projektu za pośrednictwem zamieszczonego poniżej formularza zgłaszania uwag – na adres: programy@pfron.org.pl, do dnia 18 października 2018 roku.

Szczegółowy projekt zmian do programu, oraz formularz uwag dostępny na stronie PFRON

http://www.pfron.org.pl/aktualnosci/szczegoly-aktualnosci/news/konsultacje-dotyczace-projektu-zmian-do-programu-stabilne-zatrudnienie/

 

2018.10.08
-

Szanowni Państwo

PFRON zaprasza jednostki administracji publicznej, jednostki samorządu terytorialnego oraz organizacje pozarządowe do udziału w konsultacjach dotyczących projektu zmian do programu „STABILNE ZATRUDNIENIE – osoby niepełnosprawne w administracji i służbie publicznej”.

Głównym celem programu „STABILNE ZATRUDNIENIE” jest podniesienie wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w administracji publicznej. Od  uruchomienia programu   w grudniu 2016 roku PFRON przeprowadził szereg działań wdrażających prawidłowy przebieg realizacji programu oraz promujących korzyści dla pracodawców wynikające z udziału w programie. Podjęte przez Fundusz działania przyniosły jednak ograniczone efekty.

Wobec powyższego, przeprowadzona została analiza obowiązujących warunków realizacji programu pod kątem zwiększenia efektywności oferowanych w programie działań aktywizacyjnych. Zaproponowane zostało między innymi:

1)        wprowadzenie nowego modułu adresowanego do organizacji pozarządowych, w ramach którego beneficjenci ostateczni programu kierowani będą na staże zawodowe w administracji rządowej (Moduł II „Staże zawodowe”);

2)        rozszerzenie grupy beneficjentów ostatecznych programu o osoby z orzeczonym lekkim stopniem niepełnosprawności;

3)        uwzględnienie w ramach dotychczasowych form pomocy wynagrodzeń oraz składek należnych od pracodawcy;

4)        zwiększenie maksymalnej kwoty dofinansowania kosztów działań aktywizacyjnych.

Wszelkie uwagi i propozycje zmian do projektu za pośrednictwem zamieszczonego poniżej formularza zgłaszania uwag – na adres: programy@pfron.org.pl, do dnia 18 października 2018 roku.

Szczegółowy projekt zmian do programu, oraz formularz uwag dostępny na stronie PFRON

http://www.pfron.org.pl/aktualnosci/szczegoly-aktualnosci/news/konsultacje-dotyczace-projektu-zmian-do-programu-stabilne-zatrudnienie/

Intranet

Intranet

Logowanie do intranetu:

Stopka

Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji Przebudowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane zostało ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

ul. Chemików 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
tel.: 22 365-01-20,
fax : 22 365-01-34
e-mail: sekretariat@pcprndm.pl
NIP: 531 16 30 473, REGON: 014975653

Godziny urzędowania:

poniedziałek w godz. 900  - 1700, wtorek -piątek w godz. 800 - 1600

[obiekt mapy] mapa dojazdu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

Dyrektor PCPR  Marek Rączka

e-mail: m.raczka@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-20

 

ZESPÓŁ  FINANSOWO - KADROWY

Główny Księgowy Małgorzata Popielarska

e-mail: m.popielarska@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-22

Księgowy Katarzyna Dąbrowska

e-mail: k.dabrowska@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-25

Inspektor ds. kadr Magdalena Sędek

e-mail: m.sedek@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-25

 

ZESPÓŁ  ADMINISTRACYJNY I REALIZACJI PROJEKTÓW ZEWNĘTRZNYCH

Wioletta Pyrzyńska

e-mail: sekretariat@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-20

Inspektor Joanna Sitek

e-mail: j.sitek@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-32

 

Kierownik zespołów do spraw pieczy zastępczej i poradnictwa specjalistycznego i interwencji kryzysowej Anna Wdowczyk

e-mail: a.wdowczyk@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-26

ZESPÓŁ PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO I INTERWENCJI KRYZYSOWEJ

Aspirant pracy socjalnej Natalia Zybura

e-mail: n.zybura@pcprndm.pl,  tel. 22 365-01-28

Pedagog Dariusz Wasilko

e-mail: d.wasilko@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-27

Psycholog Ewelina Michaluk

e-mail: e.michaluk@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-27

Konsultant prawny Barbara Królak - Wyszomirska

e-mail: b.krolak@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-20

 

ZESPÓŁ DS. PIECZY ZASTĘPCZEJ

Specjalista Pracy Socjalnej Justyna Mierzejewska-Pawluk

e-mail: j.pawluk@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-31

Specjalista Pracy Socjalnej Ilona Waladzińska

e-mail: i.waladzinska@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-31

Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej Emilia Dalkiewicz-Kojło

e-mail:  e.dalkiewicz@pcprndm.pl tel. 22 365-01-31

Koordynator Rodzinnej Pieczy Zastępczej Emilia Młotkowska

e-mail: e.mlotkowska@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-29

Koordynator Rodzinnej Pieczy Zastępczej Julita Lebensztejn

e-mail: j.lebensztejn@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-30

Specjalista Pracy Socjalnej Magdalena Jakowicka

e-mail: m.jakowicka@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-29

ZESPÓŁ DO SPRAW  ŚWIADCZEŃ

Inspektor Marta Krosnowska

e-mail: m.krosnowska@pcprndm.pl tel. 22 365-01-23

Starszy Inspektor Katarzyna Machul

e-mail: k.machul@pcprndm.pl tel. 22 365-01-23


ZESPÓŁ DO SPRAW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

każdy czwartek jest dniem wewnętrznym w dziale

Starszy Specjalista Pracy Socjalnej Agnieszka Daniszewska

e-mail: a.daniszewska@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-24

Starszy Inspektor Adam Muzal

e-mail: a.muzal@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-24

[obiekt mapy] mapa dojazdu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.
baner toplayer
RODO w PCPR