Powiatowe Centrum
Pomocy Rodzinie

Odnośniki

Menu

Wszystkie aktualności

2018.11.19
Zapytanie ofertowe

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Mazowieckim, poniżej przedstawia zapytanie ofertowe w następującym przedmiocie -  na dostawę i montaż klimatyzacji.

2018.11.06
Kondolencje

Wyrazy głębokiego współczucia oraz szczere słowa wsparcia i otuchy dla Naszej Koleżanki Wioletty Pyrzyńskiej.

2018.10.17
Otwarcie Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej typu  rodzinnego „ Lepsze Jutro” w Kleniewie

Pierwszego października br. nastąpiło otwarcie Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej Typu  Rodzinnego „ Lepsze Jutro” w Kleniewie  prowadzonej na zlecenie powiatu nowodworskiego.  

Uroczystego otwarcia Domu, dokonali m.in.: Paweł Calak – wicestarosta Powiatu Nowodworskiego, Marek Rączka – dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Mazowieckim, Norbert Schweers – przewodniczący Zarządu Fundacji EFOP, Sigrid Jordan – Nimsch – członek Zarządu Fundacji EFOP, Joanna Bürger – pełnomocnik Zarządu Fundacji EFOP, Joanna Banach – dyrektor regionalny Fundacji EFOP, Marlena Mazurska – kierownik Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego - Delegatura w Płocku, Tomasz Matuszewski – starosta Powiatu Gostynińskiego, Jan Krzewicki - wicestarosta Powiatu Gostynińskiego, Edmund Zieliński – wójt Gminy Gostynin, , Alina Sommerfeld - p.o. dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gostyninie oraz inni zaproszeni goście.

2018.10.08
Konsultacje dotyczące projektu zmian do programu „STABILNE ZATRUDNIENIE”

Szanowni Państwo

PFRON zaprasza jednostki administracji publicznej, jednostki samorządu terytorialnego oraz organizacje pozarządowe do udziału w konsultacjach dotyczących projektu zmian do programu „STABILNE ZATRUDNIENIE – osoby niepełnosprawne w administracji i służbie publicznej”.

Głównym celem programu „STABILNE ZATRUDNIENIE” jest podniesienie wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w administracji publicznej. Od  uruchomienia programu   w grudniu 2016 roku PFRON przeprowadził szereg działań wdrażających prawidłowy przebieg realizacji programu oraz promujących korzyści dla pracodawców wynikające z udziału w programie. Podjęte przez Fundusz działania przyniosły jednak ograniczone efekty.

Wobec powyższego, przeprowadzona została analiza obowiązujących warunków realizacji programu pod kątem zwiększenia efektywności oferowanych w programie działań aktywizacyjnych. Zaproponowane zostało między innymi:

1)        wprowadzenie nowego modułu adresowanego do organizacji pozarządowych, w ramach którego beneficjenci ostateczni programu kierowani będą na staże zawodowe w administracji rządowej (Moduł II „Staże zawodowe”);

2)        rozszerzenie grupy beneficjentów ostatecznych programu o osoby z orzeczonym lekkim stopniem niepełnosprawności;

3)        uwzględnienie w ramach dotychczasowych form pomocy wynagrodzeń oraz składek należnych od pracodawcy;

4)        zwiększenie maksymalnej kwoty dofinansowania kosztów działań aktywizacyjnych.

Wszelkie uwagi i propozycje zmian do projektu za pośrednictwem zamieszczonego poniżej formularza zgłaszania uwag – na adres: programy@pfron.org.pl, do dnia 18 października 2018 roku.

Szczegółowy projekt zmian do programu, oraz formularz uwag dostępny na stronie PFRON

http://www.pfron.org.pl/aktualnosci/szczegoly-aktualnosci/news/konsultacje-dotyczace-projektu-zmian-do-programu-stabilne-zatrudnienie/

 

2018.10.08
-

Szanowni Państwo

PFRON zaprasza jednostki administracji publicznej, jednostki samorządu terytorialnego oraz organizacje pozarządowe do udziału w konsultacjach dotyczących projektu zmian do programu „STABILNE ZATRUDNIENIE – osoby niepełnosprawne w administracji i służbie publicznej”.

Głównym celem programu „STABILNE ZATRUDNIENIE” jest podniesienie wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w administracji publicznej. Od  uruchomienia programu   w grudniu 2016 roku PFRON przeprowadził szereg działań wdrażających prawidłowy przebieg realizacji programu oraz promujących korzyści dla pracodawców wynikające z udziału w programie. Podjęte przez Fundusz działania przyniosły jednak ograniczone efekty.

Wobec powyższego, przeprowadzona została analiza obowiązujących warunków realizacji programu pod kątem zwiększenia efektywności oferowanych w programie działań aktywizacyjnych. Zaproponowane zostało między innymi:

1)        wprowadzenie nowego modułu adresowanego do organizacji pozarządowych, w ramach którego beneficjenci ostateczni programu kierowani będą na staże zawodowe w administracji rządowej (Moduł II „Staże zawodowe”);

2)        rozszerzenie grupy beneficjentów ostatecznych programu o osoby z orzeczonym lekkim stopniem niepełnosprawności;

3)        uwzględnienie w ramach dotychczasowych form pomocy wynagrodzeń oraz składek należnych od pracodawcy;

4)        zwiększenie maksymalnej kwoty dofinansowania kosztów działań aktywizacyjnych.

Wszelkie uwagi i propozycje zmian do projektu za pośrednictwem zamieszczonego poniżej formularza zgłaszania uwag – na adres: programy@pfron.org.pl, do dnia 18 października 2018 roku.

Szczegółowy projekt zmian do programu, oraz formularz uwag dostępny na stronie PFRON

http://www.pfron.org.pl/aktualnosci/szczegoly-aktualnosci/news/konsultacje-dotyczace-projektu-zmian-do-programu-stabilne-zatrudnienie/

2018.09.24
Ogłaszenie o naborze na wolne stanowisko

DYREKTOR Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie  w Nowym Dworze Mazowieckim

ogłasza nabór na wolne stanowisko:

PRACOWNIK SOCJALNY w dziale Ośrodek Interwencji Kryzysowej

2018.09.20
Komunikat

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Mazowieckim przypomina, że wnioski o dofinansowanie kosztów kształcenia w ramach realizacji finansowanego ze środków PFRON, pilotażowego programu „Aktywny samorząd” (moduł II) można składać do dnia 10 października 2018 r.

 

2018.09.19
Zaproszenie

Stowarzyszenie Antidotum zaprasza do udziału w projekcie współfinansowanym ze środków UE pn. " Aktywizacja społeczno-zawodowa w rodzinach zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w powiecie nowodworskim"

Szczegóły projektu w poniżej zamieszczonej ulotce.

2018.09.19
Informacja dotyczaca naboru na bezpłatne studia licencjackie - praca socjalna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie prowadzi rekrutację na bezpłatne stacjonarne studia licencjackie na kierunku praca socjalna.

Studia adresowane są do osób, które lubią pomagać innym lub pomaganie jest tym, czym profesjonalnie chcą zajmować się w przyszłości.

Intranet

Intranet

Logowanie do intranetu:

Stopka

Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji Przebudowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane zostało ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

ul. Chemików 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
tel.: 22 365-01-20,
fax : 22 365-01-34
e-mail: sekretariat@pcprndm.pl
NIP: 531 16 30 473, REGON: 014975653

Godziny urzędowania:

poniedziałek w godz. 900  - 1700, wtorek -piątek w godz. 800 - 1600

[obiekt mapy] mapa dojazdu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

Dyrektor PCPR  Marek Rączka

e-mail: m.raczka@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-20

 

ZESPÓŁ  FINANSOWO - KADROWY

Główny Księgowy Małgorzata Popielarska

e-mail: m.popielarska@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-22

Księgowy Katarzyna Dąbrowska

e-mail: k.dabrowska@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-25

Inspektor ds. kadr Magdalena Sędek

e-mail: m.sedek@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-25

 

ZESPÓŁ  ADMINISTRACYJNY I REALIZACJI PROJEKTÓW ZEWNĘTRZNYCH

Wioletta Pyrzyńska

e-mail: sekretariat@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-20

Inspektor Joanna Sitek

e-mail: j.sitek@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-32

 

Kierownik zespołów do spraw pieczy zastępczej i poradnictwa specjalistycznego i interwencji kryzysowej Anna Wdowczyk

e-mail: a.wdowczyk@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-26

ZESPÓŁ PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO I INTERWENCJI KRYZYSOWEJ

Aspirant pracy socjalnej Natalia Zybura

e-mail: n.zybura@pcprndm.pl,  tel. 22 365-01-28

Pedagog Dariusz Wasilko

e-mail: d.wasilko@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-27

Psycholog Anna Sukiennik

e-mail: a.sukiennik@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-27

Psycholog Ewelina Michaluk

e-mail: e.michaluk@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-27

Konsultant prawny Barbara Królak - Wyszomirska

e-mail: b.krolak@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-26

 

ZESPÓŁ DS. PIECZY ZASTĘPCZEJ

Specjalista Pracy Socjalnej Justyna Mierzejewska-Pawluk

e-mail: j.pawluk@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-31

Specjalista Pracy Socjalnej Ilona Waladzińska

e-mail: i.waladzinska@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-31

Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej Emilia Dalkiewicz-Kojło

e-mail:  e.dalkiewicz@pcprndm.pl tel. 22 365-01-31

Koordynator Rodzinnej Pieczy Zastępczej Emilia Młotkowska

e-mail: e.mlotkowska@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-29

Koordynator Rodzinnej Pieczy Zastępczej Julita Lebensztejn

e-mail: j.lebensztejn@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-30

Specjalista Pracy Socjalnej Magdalena Jakowicka

e-mail: m.jakowicka@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-29

ZESPÓŁ DO SPRAW  ŚWIADCZEŃ

Inspektor Marta Krosnowska

e-mail: m.krosnowska@pcprndm.pl tel. 22 365-01-23

Starszy Inspektor Katarzyna Machul

e-mail: k.machul@pcprndm.pl tel. 22 365-01-23


ZESPÓŁ DO SPRAW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

każdy czwartek jest dniem wewnętrznym w dziale

Starszy Specjalista Pracy Socjalnej Agnieszka Daniszewska

e-mail: a.daniszewska@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-24

Starszy Inspektor Adam Muzal

e-mail: a.muzal@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-24

[obiekt mapy] mapa dojazdu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.
baner toplayer
RODO w PCPR