PCPR NDM

Przejście do sekcji:

Odnośniki

Menu

Wszystkie aktualności

Aktualności

2019.11.21
Życzenia

Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada,

lecz przez to, kim jest; nie przez to, co ma, lecz przez to,

czym dzieli się z innymi.

Jan Paweł II

 

 

 

Wszystkim pracownikom socjalnym

 

Z okazji Dnia Pracownika Socjalnego życzę radości z tej niepowtarzalnej pracy,

która wymaga nie tylko wiedzy  i umiejętności, ale również zrozumienia

dla ludzkiej słabości, oraz głębokiego przekonania, że człowiek

w obliczu problemów i cierpienia nie może pozostać sam.

Niech każdy dzień w pracy niesie za sobą poczucie zadowolenia

i satysfakcji, niech staje się inspiracją do lepszych rozwiązań.

 

 

Z wyrazami szacunku

         Dyrektor  Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

w Nowym Dworze Mazowieckim

2019.11.12
Program „Dobre praktyki opieki nad dziećmi do lat 3 wsparciem dla pracujących rodziców”

Informacje o projekcie

Tytuł projektu: „Dobre praktyki opieki nad dziećmi do lat 3 wsparciem dla pracujących rodziców”.

Numer projektu: POWR.02.01.00-00-0041/18

Termin realizacji: Projekt realizowany będzie w okresie od 1.09.2019 r. do 31.08.2021 r.

Kwota dofinansowania: 1494401,40 zł

Zasięg realizacji projektu: teren województwa kujawsko-pomorskiego, łódzkiego, mazowieckiego.

Jaki jest cel projektu?

Celem projektu jest nabycie lub podniesienie kompetencji w zakresie rozwiązań związanych z organizacją i finansowaniem opieki nad dziećmi do lat 3 przez podmioty tworzące i prowadzące instytucje opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w ramach bezpłatnego szkolenia. Projektem objętych będzie 240 gmin z terenu województw: kujawsko-pomorskiego, łódzkiego, mazowieckiego.

Zapraszamy każdą osobę, która zainteresowana jest założeniem żłobka/klubu dziecięcego lub zatrudnieniem opiekuna dziennego i której bliska jest idea instytucjonalnej opieki na dziećmi do lat 3, będącej wsparciem dla pracujących rodziców.

Lider projektu:
Wyższa Szkoła Gospodarki z siedzibą w Bydgoszczy

Realizator szkoleń:
 

Co oferujemy?
W ramach projektu zaplanowane jest wsparcie dla każdego uczestnika poprzez stworzenie mu możliwości wzięcia udziału w proponowanych poniżej formach podnoszenia kompetencji:

Dla wszystkich uczestników projektu:
Bezpłatne szkolenie w zakresie form opieki nad dziećmi do lat 3: „Jak założyć żłobek? Misja, wizja i biznes” pobierz PROGRAM

Sprawdź terminy i miejsca najbliższych szkoleń

Opcjonalnie dla chętnych:
1. Bezpłatne szkolenia dodatkowe do wyboru:

„Zarządzanie zasobami ludzkimi i budowanie zespołu w instytucji opieki nad dziećmi do lat 3" pobierz PROGRAM
Sprawdź terminy i miejsca najbliższych szkoleń

lub


„Budowanie wizerunku instytucji opieki nad dziećmi do lat 3” pobierz PROGRAM
Sprawdź terminy i miejsca najbliższych szkoleń

2. Bezpłatny wyjazd studyjny  PROGRAM RAMOWY

Sprawdź terminy najbliższych wyjazdów studyjnych

2019.11.07
Komunikat

Serdecznie zapraszamy Wszystkie osoby zainteresowane sprawowaniem pieczy zastępczej na Dzień Otwarty w dniu 23.11.2019 r. (sobota) w godzinach 10.00 – 14.00, do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Mazowieckim (Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Chemików 6, I piętro). Pracownicy zespołu do spraw rodzinnej pieczy zastępczej chętnie udzielą wszelkich informacji na temat rodzicielstwa zastępczego.

2019.10.25
Rusza bezpłatna internetowa wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego

500 rowerów trójkołowych, 1000 balkoników, 1000 wózków, 1000 par kul ortopedycznych – i to jeszcze nie wszystko! Czegoś takiego w Polsce nikt jeszcze nie zrobił! Właśnie ruszyła bezpłatna internetowa wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego.

2019.10.11
informacja o naborze uczestników WTZ

Fundacja "A kuku" przyjmuje zgłoszenia na Warsztaty Terapii Zajęciowej - WTZ „w Sercu Kampinosu” z siedzibą w szkole w Górkach 67, gmina Leoncin. W razie potrzeby zapewniony będzie dojazd. Zajęcia są kierowane do dorosłych osób z niepełnosprawnościami z powiatu nowodworskiego.

Termin uruchomienia WTZ - 31. grudnia 2019 r.

Zgłoszenia do 15. listopada 2019 r, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń oraz dostarczenie kompletu wymaganych dokumentów.

Warsztaty Terapii Zajęciowej (w skrócie WTZ) skupiają się na rehabilitacji społecznej i zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Rehabilitacja odbywa się poprzez terapię w kilkuosobowych grupach, pod okiem wykwalifikowanych terapeutów w różnych pracowniach. Uruchomione zostanie 5 pracowni:

  1. Pracownia muzyczno-teatralna
  2. Pracownia dziewiarsko-krawiecka
  3. Pracownia rehabilitacyjno-rekreacyjna
  4. Pracownia multimedialna
  5. Pracownia zajęć codziennych i gospodarstwa domowego

Wymagania:

  1. Wiek 18-60 lat (kobiety), 18-65 lat (mężczyźni),
  2. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w stopniu znacznym lub umiarkowanym,
  3. Wskazanie do terapii zajęciowej (punkt 4 w orzeczeniu o niepełnosprawności).

Zapisy:

tel. 519 694 407

fundacjaakuku@gmail.com

 

Kontakt: Fundacja Pomocy Dzieciom “A kuku”, Głusk 33a, 05-155 Leoncin, NIP 5311691463, KRS 0000533518, www.fundajcaakuku.pl, e-mail: fundacjaakuku@gmail.com, tel.: 519 694 407

2019.08.07
Nabór wniosków o dofinansowanie zakupu wózków inwalidzkich o napędzie elektrycznym

W związku z wprowadzonymi przez Zarząd PFRON zmianami w zakresie realizacji finansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, pilotażowego programu „Aktywny samorząd”, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Mazowieckim, zawiadamia, że dnia 17 lipca 2019 r. przywrócono możliwość ubiegania się o wsparcie finansowe do zakupu wózków inwalidzkich o napędzie elektrycznym. O wspomniane dofinansowanie starać się można w ramach modułu I (obszaru C, zadanie nr 1) programu.

Druki wniosków i załączników dostępne są w siedzibie PCPR (ul. Chemików 6, pokój nr 103) oraz w zakładce „formularze i druki”

2019.08.07
Komunikat

Nabór wniosków o dofinansowanie zakupu wózków inwalidzkich o napędzie elektrycznym

W związku z wprowadzonymi przez Zarząd PFRON zmianami w zakresie realizacji finansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, pilotażowego programu „Aktywny samorząd”, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Mazowieckim, zawiadamia, że dnia 17 lipca 2019 r. przywrócono możliwość ubiegania się o wsparcie finansowe do zakupu wózków inwalidzkich o napędzie elektrycznym. O wspomniane dofinansowanie starać się można w ramach modułu I (obszaru C, zadanie nr 1) programu.

Druki wniosków i załączników dostępne są w siedzibie PCPR (ul. Chemików 6, pokój nr 103) oraz w zakładce „formularze i druki”

2019.07.23
Komunikat

19 lipca 2019 roku w siedzibie Oddziału Mazowieckiego Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnoprawnych doszło do podpisania umowy o realizację projektu w ramach „Programu Wyrównywania Różnic Między Regionami III ”.

Umowę podpisał w imieniu Zarządu Powiatu Nowodworskiego  Dyrektor PCPR w Nowym Dworze Mazowieckim – Marek Rączka. W ramach podpisanego dokumentu - obszar D w zakresie likwidacji barier transportowych zostanie zakupiony mikrobus 9-cio miejscowy, specjalnie przystosowany do przewozu osób na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Nasielsku.

Intranet

Intranet

Logowanie do intranetu:

Stopka

Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji Przebudowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane zostało ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

ul. Chemików 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
tel.: 22 365-01-20,
fax : 22 365-01-34
e-mail: sekretariat@pcprndm.pl

Godziny urzędowania:

poniedziałek-piątek w godz. 800 - 1600

Dane do faktur:
Nabywca: Powiat Nowodworski
ul. Ignacego Paderewskiego 1B
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
NIP 531-16-88-975

Odbiorca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Chemików 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
NIP 531-16-30-473
[obiekt mapy] mapa dojazdu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

Dyrektor PCPR  Marek Rączka

e-mail: m.raczka@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-20

ZESPÓŁ  FINANSOWO - KADROWY

Kierownik Zespołu / Główny Księgowy Małgorzata Popielarska

e-mail: m.popielarska@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-22

Referent Daria Jonka

e-mail: d.gasiorowska@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-25

Inspektor ds. kadr Magdalena Sędek

e-mail: m.sedek@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-25

Konsultant Sandra Olszewska

e-mail: s.olszewska@pcprndm.pl tel. 22 365-01-40

ZESPÓŁ ADMINISTRACYJNY I REALIZACJI PROJEKTÓW ZEWNĘTRZNYCH

Wioletta Pyrzyńska

e-mail: sekretariat@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-20

Kierowca Piotr Wasiak

e-mail: p.wasiak@pcprndm.pl tel. 727-506-064

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie korzysta z platformy ePUAP i posiada następującą skrytkę:

/PCPR_NDM/

KIEROWNIK ZESPOŁU DS. RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ, PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO I INTERWENCJI KRYZYSOWEJ

Joanna Sitek e-mail: j.sitek@pcprndm.pl  tel. 22 365 01 28

ZESPÓŁ PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO I INTERWENCJI KRYZYSOWEJ

Starszy Specjalista Pracy Socjalnej Katarzyna Sobierska

e-mail: k.sobierska@pcprndm.pl  tel. 22 365 01 27

Psycholog / Pracownik Socjalny Monika Klukowska

e-mail:m.klukowska@pcprndm.pl   tel. 22 365 01 27

Pedagog Dariusz Wasilko

e-mail: d.wasilko@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-26

Psycholog Ewelina Michaluk

e-mail: e.michaluk@pcprndm.pl  tel. 22 365-01-26

Konsultant prawny Barbara Królak - Wyszomirska

e-mail: b.krolak@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-26

ZESPÓŁ DS. RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ

Koordynator Rodzinnej Pieczy Zastępczej Emilia Młotkowska

e-mail: e.mlotkowska@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-29

Koordynator Rodzinnej Pieczy Zastępczej Julita Głębocka

e-mail: j.glebocka@pcprndm.pl tel. 22 365-01-29

Koordynator Rodzinnej Pieczy Zastępczej Justyna Mierzejewska-Pawluk

e-mail:j.pawluk@pcprndm.pl  tel. 22 365-01-30

Koordynator Rodzinnej Pieczy Zastępczej Dorota Szymańska

e-mail: d.szymanska@pcprndm.pl  tel. 22 365-01-31

Koordynator Rodzinnej Pieczy Zastępczej Magdalena Jakowicka

e.mail: m.jakowicka@pcprndm.pl  tel. 22 365-01-31

Młodszy Koordynator Rodzinnej Pieczy Zastępczej Paulina Szymborska

e.mail:  p.szymborska@pcprndm.pl   tel. 22 365-01-33

Koordynator Rodzinnej Pieczy Zastępczej Anna Mroczkowska

e. mail: a.mroczkowska@pcprndm.pl tel.22 365-01-33

ZESPÓŁ DO SPRAW  ŚWIADCZEŃ

Inspektor Marta Piendras

e-mail:m.piendras@pcprndm.pl l tel. 22 365-01-23

Starszy Inspektor Katarzyna Machul

e-mail: k.machul@pcprndm.pl tel. 22 365-01-23

ZESPÓŁ DO SPRAW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

każdy czwartek jest dniem wewnętrznym w dziale

Kierownik Zespołu Anna Piasecka

e-mail: a.piasecka@pcprndm.pl tel. 22 365-01-24

Podinspektor Ewa Dzikowska- Szmyd

e-mail: e.dzikowska@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-24

Dyspozytor Karolina Pacuska

e-mail: doortodoor@pcprndm.pl tel. 22 365-01-35

Inspektor Ochrony Danych Osobowych- Magdalena Sędek

e-mail: iod@pcprndm.pl,  tel. 22 365-01-25

Koordynator do spraw dostępności - Anna Piasecka

e-mail:  koordynator.dostepnosci@pcprndm.pl,  tel. 22 365-01-24

[obiekt mapy] mapa dojazdu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.

Dodatkowe opcje